Thursday, April 10, 2008

On the road




Hääletamine iseenesest on lihtne. Tee-ääres käsi õieli seismine ei ole mingi kunst, isegi kui autod peale ei võta. Põhiraskus seisab ees, kui oled sattunud suurde linna. Suures võõras linnas on hääletaja abitu.
Oligi nii, hakkasin Perth'ist välja minema. Koigepealt istusin vale linnalähi-rongi peale. Läksin maha. Ootasin tagasisuuna rongi. Sõitsin tagasi keskjaama. Sõitsin yhe peatusevahe ja avastasin, et mu pilet ei kehti sellel liinil. Läksin maha et uus pilet osta. Ei olnud piisavalt mynte piletimasina jaoks. Otsisin pool tundi kohta, kus saaks mynte vahetada, ei leidnud. Ootasim kuni tuleb uus rong. Soitsin yhe peatusevahe jänest. Järgmises peatuses leidsin yhe hiinlase putka. Vahetasin mynte. Ootasin järgmist rongi. Soitsin loppjaama. Hakkasin North Higway poole astuma. Kolm kilomeetrit. Avastasin, et olen ennast 180 kraadi valesti orienteerinud. Tagasi, 3 km. Oige North Highway poole, veelkord 3 km. Ootasin pool tundi oma esimest autot ja aidaa...nii lihtne see oligi! Selle aja peale oli muidugi ohtu katte jõudnud. Hoolimata sellest jõudsin kolm autot kinni pidada ja jouda Perthist umbes 80 km kaugusel asuvasse kohta nimega, GinGin. Siit moraal, hangi koigepealt korralik kaart ja alles siis hakka linnast valja murdna.
GinGin on maailma yks maailma kõige mõttetumatest kohtadest. Sellest oli aru saanud ka kohaliku bensujaama myya, kelle käest ma jäätist ostsin. Kui ma jaamast vläjusin, jooksis ta mulle järele ja hyyis ahastava haalega:
"Where are you gooooing, there are no place to go!?"
Ma ei lasknud ennast sellest häirida ja keerasin ennast bensuka taha võssa magama. Hommikul naitas GinGin veelkord oma mõttetust, ma haaletasin seal yle tunni, enne kui auto peale sain! Uskumatu, seni on Austraalias 40 minutit rekord. Igatahes edaspidi komplikatsioone ei esinenud ja nuud olen Geraldtonis ja kohtasin meremees Nuumi.

Ahjaa, GinGin'i veekraanidest jookseb soolane vesi, pane aga villimisliin kylge ja hakka mineraalvett myyma.


joonis 1. Vosainimese elamu GinGini bensiinijaama taga
joonis 2. Geraltdoni abbo, kes vastab koigile kysimustele:"They have left me alone!"
Mina:"Take a banana"
Abbo:"Yes I like banana, they have left me alone!"
Mina:"."
Abbo:"I have been there, but they have left me alone!"
Mina:"Who?"
Abbo:"They, who left me alone!"
Mina:"Ah, nevermind"
Abbo:"You don't care, because they left me alone!"
Kas annab veel segasemat juttu ajada?

4 comments:

aNnika said...

Hoi, sinu blogi on nüüd minu kuldblogide liige, mille lugemisega ma oma päeva alustan...

tänud

silts said...
This comment has been removed by the author.
silts said...
This comment has been removed by the author.
krassaavitsa said...

Võib-olla oli abbo GinGin-i nimelises kohas liiga palju gin'i tarbinud....katsu ise seal jumalast hüljatud kohas vastu pidada ja kujuteldavaid kaaslasi mitte välja mõelda! Vaene abbo!

Marihhen