Sunday, April 13, 2008

Don't think twice, It's allright


"Do you have any experience?"kysis lobsteri-paadi omanik.
"Yes I have. I have worked as sailor." jättes targu mainimata, et see "sailing experience" pärineb põhiliselt Emajõel lodjaga sõitmisest. Ok, lõpp-kokkuvõttes jäi see töö mul saamata, enivei, nagunii oleks merehaigeks jaanud. Kusjuures peamiseks põhjuseks ei olnud mitte kogemuse puudumine, vaid see, et ma olen "backpacker" seega ilma kindla töö ja elukohata ja seega yldse ebausaldusväärne. Siit moraal, kui tahad korralikku tasuvat töökohta, siis kõigepealt peida oma seljakott ara. Teiseks osta auto. Kolmandaks hangi elukoht. Kui aga ei ole raha, et auto ega elukoha jaoks? Siis tuleb loota juhustele.
Hakkasin just Dongarasse hääletama, kus mul selle eelmainit lobsteri-mehega kokkusaamine oli. Oolrait, sätin ennast linnaserva haaletama, kui kohale väntab keskealine meesterahvas. Sätib ennast täpselt minu ette ratast timmima. No tore lugu, keegi ei vota sind ju peale, kui mingi tyyp sinu ees ratast parandab. Härrasmees, nagu ma olen, alustasin vestlust:
"Beaticful weather for fixing bicycle"
"Yes it is" vastas ta ning lisas samas
"These rent bicycles are real rubbish"
"Yes they are, indeed" vastasin armulikult.
Laskusime elavasse keskustellu. Peagi selgus, et tegemist on sisemaa farmeriga, kes on tulnud rannikule nädalavahetust veetma. Ja nagu kõigil farmeritel on ka temal algavaks kylvihooajaks vaja "tracktor drivers". Miks ei võiks see olla mina, teatasin ma tähtsalt:
"Ihave worked as tracktor driver for Ireland apple farmers" Eks ta ole, mitu ounapuud sai päris korralikult ara aestatud "because my agressive driving style", nojah aga eks pärast vihma oli maapind libe kah, aga seda ei hakanud ma muidugi potensiaalsele tööandjale ytlema.
Farmer oli siiras vaimustuses:
"I'll pick you up on Monday and show you my farm"
Nyyd on asjad siis nii-kaugel, et ylehomme on mul kohtumine farmeri naisega, kes siis peab oma lõpliku "ei" voi "jah" sona ytlema.

Joonis1. Mikk "Micky" Gaskoff traktoriroolis, Iirimaa 2007

No comments: