Friday, March 7, 2008

Telk

Selle telgi leidsin maVagunist. Ilmselt on tegu Irma Hirmsa pärandusega. Irma ise on ammu juba Rumeenias ja peaks seal kõigi eelduste kohaselt, sel suvel, abielluma yhe kohaliku Doonau salakaubavedajaga.
Telk on aus. Ainult sellel on yks pisikene puudus, ta ei pea vett.

Uinusin siis magama, vihma vaiksel sabinal. Keset ööd nagin unenagu, et ma olen kuskil basseinis ja kõik on kole märg ja kylm. Väikelaste puhul tähendab selline unenagu tavaliselt seda, et nad on pyksi pissinud. Mina, aga olen juba suur poiss, jarelikult pidi asi olema milleski muus.
Nagu ma ytlesin, telgi katus ei pea vett. Põhi aga see-eest peab vett lausa suurepäraselt! Seega kogunes kõik vesi, mis laest tilkus mulle kylje alla.

Mis siis ikka, kallasin telgi jalle tyhjaks katsusin edasi magada. Mõningate eranditega laks see ka korda, kuni kell hommiku viie aegu helises ja kuulutas uue tööpaeva algust.

5 comments:

irmz said...

Kui selle ostsin lubati veepidavust 3000 mm, kahjuks ei täpsustatud, et see kehtib ainult põhjale. Aga mis see väike vesi teeb mehele kes suudab vastu seista nii näljale kui üliinimlikele pingutustele...

Irma H.

Karl Lont said...

3000 mm, see on tõesti mingi nali, see telk paistab ju läbi!

veronn said...

Heı!
Irma telk on Londo juures Taeblas. M6tlesime ise selle mingi aeg kaasa v6tta aga viimasel hetkel leidsime, et oleme selliste koormate jaoks ikka liiga n6rgad ja j2tsime maha. Laura v6is aga kogemata kaasa haarata kellegi teıise 6nnetu telgi. N2iteks Marikesel oli yks kadunud.

irmz said...

ja mina juba arvasin, et kaasa sai ainult pool telgist... sisemine kiht paistis jah läbi :)

Karl Lont said...

mystika, seest lilla, pealt ho~bedane, yhekihiline.