Thursday, March 20, 2008

Lemmikloom

Eile ma toole ei joudnud. Hommikul ei leidnud oma laatsesid yles. pohimotteliselt on voimalik ka prillide abil maailma kaeda, aga see oleks liiga lihtne. Tulin ohtul koju, panin laatsed topsi, ja ennae imet hommikul ei midagi!?
Juurdlesin selle probleemi kallal terve paeva. Parast seda kui olin terve laagri toll, tolli haaval labi otsinud ja pool Margaret Riverit veel takkapihta, otsustasin, et ilmselt on mu laatsed igavesti Kaotsis ja see on liiga kauge koht otsimiseks.
Laksin siis prillipoodi, mul oli kaasas ekstra selle jaoks Eesti silmaarsti kaest kysitud retsept. Myyatadi ytles, see ei kolba ja ilma korraliku retseptita ta mulle uusi silmi ei anna. Yldse on see Austraalia seadus ropp ja roojane ja byrokraatlik orjus meid rohub rangaste. Igaks juhuks veel kysisin, et palju samasugused laatsed, kui mul olid ka maksavad. Tadi ytles, et 200 dollarit tykk. See vottis mu ohku ahmima, Eestis maksab see 15 dollarit tykk.
Oolrait, peale seda uudist laksin tagasi oma laagrisse. Kivi ei jaanud kivi peale, ykski rohututt omale kohale. Koik tuhnisin labi. Kuni lopuks umbes kolme meetri kaugusel oma telgist avastasin uru ja uru suudmest paistis shokolaadi paber. Kraapisin kippelt uru lahti ja mis ma naen - koik minu kadunud asjad on seal! Teised pisiasjad nagu tykk sokolaadi voi vorstiviil, neid ei olnud ma vaevunud otsimagi, kuigi tundus imelik, et asjad vahel jaljetult kaovad.
Niisiis kogu selle varastatud tavaari otsast leidsin ma oma laatsetopsi. See little bastard oli kyll pyydnud topsi plastmassi labi narida, kuid taielikult ei olnud see tal onnestunud.

2 comments:

Taavi Nuum said...

Ou shitt, on ikka bustardid. Meie tana teel Rottnest saarele. See ju lausa kubiseb rotipesadest kui lahtuda sona-sonalt nimest.
Silmade kadumine ei ole naljaasi - hea et koik ikka hasti laks

Rents said...

aww, nii nunnu...

kuigi ma saan muidugi aru, et nii saab arvata ainult muidusööjast humanitaar - sina oled kahtlemata juba koostanud mitmeosalise plaani probleemiga tegelemiseks (mille hulka kuulub muidugi ka varuplaan), mis sisaldab muuhulgas ka rohkesti jooniseid, ressursianalüüsi (et asi millegi puudumise tõttu pooleli ei peaks jääma jne)