Friday, May 16, 2008

Ida-Saksa turist

Kui Richard oli Luke lahti lasknud, siis avastas ta äkki, et me ei jõua kahekesi kõigi töödega õigeks ajaks valmis. Niisiis sain ma austava ylesande otsida uus tööline. Ja loomulikult, kust mujalt kui Geraldtoni BackBackerite hostelist tuleb otsida marginaalset rahvastikku, kes aelevad mööda maad ringi ja teha ei ole neil suurt midagi. Tutvusin nii mõnegi kandidaadiga, kuid tavaliselt olid nad kas surfarid või narkomaanid, voi siis mõlemat korraga. Lõpuks arvasin parimaks Bernt'i Saksamaalt.
Margaret Riveris VinePowery boss õpetas mind:
"If you ever need a worker for dirty jobs, never take it from Western Europe. There is huge difference between East and West European's attitude of work."
Varustatuna selle väärtusliku nõuandega kysisin Bernt'ilt:
"Do you remember Soviet times?"
"Na zdarovje!"
vastas Bernt. See tahendab Ida-Saksamaad mõtlesin ma ja ytlesin:
"I think we have a deal"
Tähistasime oma vastleitud soprust rohke ollega.
"I never learn"
suutsin ma vaid oiata, kui sõber pohmakas mind hommikul valjult tervitas. Bernt ainult irvitas minu yle, vat nii kõvad mehed tulevad Ida Saksamaalt. Istusin tund aega ookeanis, kuni vappekylm mu valja ajas siis veel tund aega hostelis dushi all ja siis väike kolmetunnine matk mööda rannikut ja ennäe imet, tundsin end jälle inimesena.

1 comment:

Rents said...

Ma pean ütlema, et su kommentaar tegi mul kohe hommikul vara meele rõõmsaks (kuigi sa miskipärast paned oma jutu alati teise postituse alla, mitte selle juurde, millest sa räägid :D), olen vist vastik inimene, kohe meeldib, kui mu konkurentide kohta halvasti öeldakse. Ei, tegelikult ma olen sõbralik, lihtsalt see poolehoiuavaldus võttis turtsatama küll.

Nii et aitäh meeldiva sünnipäevakingituse eest :)