Sunday, February 1, 2009

Paharganj'i linnaosa


Delhi koige rõvedamad ja odavamad hotellid asuvad rongijaama vastas, Paharganji linnajaos, või vahemaalt Lonely Planet nii vaidab. Valisin huupi yhe peldikusarnase hotelli, milles öö pidi maksma 160 ruupiat. Dehli kohta pole paha. Kuna mul täpset raha polnud, siis andsin 200. Nägin juba portjee väikeste seasilmade ahnest pilgust et seda yleliigset 40 ruupiat näen ma viimast korda. Nii oligi, härra teatas, et 40 on deposiit ja selle saan kätte alles hommikul, kui ära lähen. Natuke arusaamatuks jäi mille eest see deposiit oli, sest toas ei olnud ei linu, patja, mööblt, aknaid, lukku, võtmest rääkimata. Ei vaja vist mainimist, et kõik oli uskumatult räpane. Higi, veri, sperma, röga pori, hallitus, sitt ja rõve lehk. Aga kuna ma polnd paar viimast paeva horisontaalasendis maganud, siis ei olnud ma yleliia nõudlik ja viskasin ennast sydamerahus magama.
Hommikul, nagu arvata oli, põõnas valvelaua tyyp leti peal hambad laiali, nagu pyha lehm, ega teinud väljagi kui ma teda raputasin ja oma 40 ruupiat nõudsin. Ainuke efekt mida ma saavutasin, oli see, et vennike keeras teise kylje ja hakkas kõvemini norskama. Pole mõtet mingi 10 krooni parast inimesel pead lõhki lyya, mõtlesin ma ja astusin uksest välja. Sedasama mõtles ilmselt temagi.

No comments: