Sunday, February 1, 2009

Dehlist Agra'sse


Dehli Agra rongi teise klassi vagun oli täis, nagu peab. Istusin koos viie Lahke India dzentelmeniga yleval pagasiriiulil. Seal oli marksa rohkem ruumi, sest all istus meie pingivahes 14 inimest, pluss umbes kymme inimest, kes seisid. Soit ise oli lobus. Naised laulsid ja mängisid trummi. Yks transvestiit ehk hijra, nagu neid siin kutsutakse, tegi paar tantsunumbrit. Mängisime pakiriiuli poistega mitmeid osavus ja sportmänge. Yks oli mingi käteplaksutamine ja teine vana hea käesurumine. Ei ole vist vaja markida, et käesurumises väikestest indialastest Londile vastast ei olnud. Yldse oli Lont, kui teise klassi vaguni ainuke valge inimene, suur vaatamisväärsus. Inimesed tulid juttu ajama, pakkusid oma toitu ja olid yldse vaga sobralikud. Igayks kiitis oma kodukohta ja arvas, et ma peaks ikka seda kylastama. Yks rongilaulik pani mind isegi laulu sisse. Lugu ise oli hindikeelne, aga Rajesh, mu pakiraaminaaber tolkis, et mul olla heledad juuksed, sinised silmad ja et ma lahen Agra'sse, no ja siis oli seal veel paar kohta mille peale koik naerma hakkasid, aga mida mulle miskipärast ei tolgitud.

2 comments:

Rents said...

Haha, sa võiksid juba "Ameerika supermodelli" minna. Ainult see tülikas noks tuleks küljest ära lõigata, oleks modellihakatis valmis.

Karl Lont said...

Mis kuradi noks? Missasja sa ajad?