Thursday, March 20, 2008

Mina olengi piiluja


Eile algas siis suur Easter karneval. Pohimotteliselt tahendab see seda, et jalle on pikk nadalavahetus ja linna peal on naha rohkem purjus inimesi, kui tavaliselt. Kesklinn oli ausaltoeldes paris meeleolukas, bandid ja puha. Voib aru saada, et tundsin end veidi yksikuna oma laagrisse joudes. Koik pakkpakkerid soidavad nadalavahetusel tavaliselt linnast valja voi vedelevad hostelis.
Ok, aga joe aares tegi mingi vaike seltskont loket, motlesin et ujun sinna ja ytlen tere.
olin juba ysna ligi ja ujusin ysna vaikselt, et kuulda, mis keeles nad omavahel raagivad. Just siis otsustas yks tytarlaps poosa taha pissile minna ja ma arvasin, et see ei ole koige oigem aeg veest valja ronida ja tegin nao, et ma olen hoopis vees vedelev puuront. No sai ta siis omadega hakkama, aga selle asemel, et tagasi lokke aarde minna, sattis ta ennast joe aarde taiskuu valgusesse istuma. Istus seal tubli viis minutit. Vaene Martin voiks oma uutele yliopilasteatri kandidaatidele anada ylessande viis minutit puuronti mangida, uskuge mind, see ei ole kerge, eriti keset joge. Vaga piinlik lugu.

1 comment:

Anonymous said...

Laura, ole mureta. Selle etüüdi teen ma kohustuslikuks.