Friday, May 9, 2008

Ma olen aus inimene...


... jah, nii ma ytlesingi Richardile. Mina ei saa lihtsalt ringi hängimise eest raha võtta. Meid on siin kaks töölist, mina ja Luke. Aga farmis on yksainus "seeding tractor" See tähendab, et mõlemale traktorit ei jagu. Richard on aga liiga hea inimene, et yks meist lahti lasta, tubli kristlane pealekauba. Nii me siis võistlesime yksteisega, kes läheb, kes jääb. Keegi muidugi ei ytelnud seda otse valja, aga õhus oli tunda pinevust. Kaks nädalat vindusime niimoodi. Lõpuks toimus plahvatus. Muidu nii viisakas Richard ytles Luke'le, et "You give me only shit" ja mitte nii-väga viisakas Luke ytles palju kordi "fuck" igasugu erinevate intonatsioonidega ja siis ta veel ytles, et tal on oma "attitude" ja Richard ytles et võtku oma "attitude" ja otsigu omale uus töökoht. Nii Luke läkski, kummide vilinal. Väga inetu lugu, indeed.

No comments: